Höjden av Egoism

Visst älskar man bara att folk e så fullständigt självupptagna

Jag va i stan idag och skulle fixa lite saker inför Halloween, och det visade sig va fler än jag som hade tänkt precis samma sak... med andra ord: man kunde cirkulera runt i timmar innan man hittade någon parkering... efter ett tag så ser man en som är på väg mot sin bil för att "köra" det är ju vad man normaltvis gör när man går in o sätter sig i bilen på en parkeringsplats... men denna gubben hade en annan idé... istället för att gå in o sätta sig i biljäveln o backa ut så att jag kunde få parkeringen, så sätter sig gubbjäveln i bilen, plockar lugnt o ostört fram en tidning, plockar fram kaffe o en bakelse o sitter alltså kvar i sin jävla bil medan han lugnt läser sin tidning o dricker sitt jävla kaffe.... jag menar för helvete!!!

jag fann iaf en parkering till sist o kunde inhandla det jag skulle... o väl tillbaks på parkeringen en timme senare, så sitter fan ta mig gubbjäveln fortfarande kvar i sin bil, läser sin tidning o dricker sitt jävla kaffe... helt orörd över att folk runt om försökte att hitta parkeringar... vilken jävla gubbe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0