Rädsla

Tror inte jag är ensam om denna rädslan... är till och med ganska säker på att ALLA mer eller mindre har precis samma rädsla... är nog en ganska naturlig rädsla skulle jag tro, för jag menar... vem FAN vill vara ensam?

Det sägs att man vet inte vad man har förrän det är borta.... jag är berädd att inte riktigt hålla med...
iaf när det gäller kärlek, man vet att vad man har när man känner saknaden redan när man ger sig iväg till jobbet på morgonen... man kanske inte får veta om man kan ha det bätte om man tänker så... men helt ärligt, det skiter jag fullständigt i... för jag vill faktist inte ta reda på det, för jag e så nöjd med det jag har idag... o jag skulle göra allt för att det ska få förbli vi två<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0